jak
Liczba pozycji: 257
Jak zdobyć klientów w internecie – ebook
Gitte Härter
Dzięki internetowi można dziś znaleźć/kupić/sprzedać wszystko. I to prawie w mgnieniu oka. Książka pokazuje, jak można najefektywniej wykorzystać to zjawisko dla własnych biznesowych celów, szybko pozyskując klientów i zwiększając tym samym szanse firmy na osiągnięcie sukcesu rynkowego.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak być wielkim szefem – ebook
Jeffrey J. Fox
Być wielkim szefem nie jest dziś łatwo. Jeśli szukasz praktycznych i oryginalnych wskazówek, jak znaleźć najlepszych pracowników albo jak sobie radzić w trudnych stosunkach z podwładnymi, to sięgnij do tej niezwykłej książki. Nie będziesz zawiedziony, gdyż Fox jest arcymistrzem niekonwencjonalnego spojrzenia na biznes. Przedstawione tu prawdziwe historie oraz rady uzyskane od najbardziej wpływowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wydać książkę w Krainie Smoków – ebook
Agnieszka Korol
Niewinny Pastuszek, autor bajek, udaje się do wielkiego miasta, by wydać swoją pierwszą książkę. Napotyka wiele przeszkód. W odszukaniu właściwego wydawcy pomaga mu krasnoludek Tutejszy. „Jak wydać książkę w Krainie Smoków” to groteska i satyra w konwencji bajki na temat sytuacji, w jakiej znajdują się obecnie debiutujący polscy autorzy. Jest to powiastka zarówno dla starszego, jak i młodszego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak to na wojence... – ebook
Edward Słoński
Edward Słoński (1872-1926) - polski poeta i pisarz. Skazany za działalność niepodległościową na zesłanie na Syberię. Zyskał miano jednego z wybitniejszych polskich poetów. Gdzieś we dworze, w centralnej Polsce, kilkunastoletni Jerzyk ze swoją siostrą Hanią przygotowuje się do Bożego Narodzenia. Jest I wojna światowa. Ojciec Jerzyka i Hani zaciąga się do legionów Piłsudskiego, by jak przodkowie hulanickiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać mistrzem marketingu – ebook
Jeffrey J. Fox
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak skutecznie szukać pracy? – ebook
Alicja Jankowska
Poszukiwanie nowego zatrudnienia wymaga dobrego zaplanowania. Autorka podpowiada, jak radzić sobie z emocjami po zwolnieniu oraz jak podkreślić swoje atuty i mocne strony podczas szukania nowego zatrudnienia. Dowiesz się, od czego, gdzie i jakimi metodami zacząć szukanie pracy, aby przyniosło oczekiwany efekt. Dzięki zamieszczonym w książce ćwiczeniom poznasz swój typ osobowości zawodowej. Zrozumiesz,...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching, czyli wspieranie rozwoju pracowników99 porad, jak zwiększyć kompetencje zespołu – ebook
Jutta Kreyenberg
Coaching coraz częściej jest postrzegany jako cudowny sposób na przeróżne współczesne bolączki. Co jednak kryje się pod tym modnym pojęciem - tego dowiemy się z poradnika Jutty Kreyenberg. Publikacja Jutty Kreyenberg to nieoceniona pomoc dla kadry kierowniczej. W przystępny sposób przekazuje wiedzę na temat coachingu. Zapoznaje nas z nowymi formami zarządzania i współpracy, a także ze strategiami wzmacniania...Data dostępności:
Data publikacji:
A jak ja urosnę – ebook
MARIA KONOPNICKA
A jak ja urosnę I już duży będę, To wezmę książeczkę, W kąciku usiądę, I będę przewracał Po jednej karteczce, I wszystko wyczytam, Co tylko w książeczce ! (…) Któż nie pamięta z dzieciństwa pięknych wierszyków Marii Konopnickiej, natchnionych polską przyrodą, obyczajami i tradycjami ludowymi. Kogo nie wzruszały poranne śpiewy skowronka, złoty żuczek wygrzewający się w słońcu, pszczółki...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasada nenufaru. Menedżerowie i podwójna moralność. Jak chciwość sytych rujnuje świat – ebook
Daniel Goudevert
Daniel Goudevert - publicysta i doświadczony menedżer branży motoryzacyjnej - w pełen pasji sposób opisuje tajniki świata wielkiego biznesu i demaskuje jego niszczącą moc zwiększającą przepaść między biednymi i bogatymi. Podważa również mit o czysto racjonalnych zasadach ekonomii i uświadamia nam, jak niebezpieczna jest to iluzja. Wiele miejsca i emocjonalnego zaangażowania poświęca zagadnieniu moralności...Data dostępności:
Data publikacji:
Nareszcie więcej zysku! 99 porad, jak obniżyć koszty przedsiębiorstwa – ebook
Gerhard Gieschen
Chciałbyś, by Twoja firma przyniosła większe zyski, posiadała stabilną bazę kapitałową, była konkurencyjna i miała zapewniony długotrwały sukces rynkowy? Aby to osiągnąć, nie musisz wcale zwiększać obrotów, wprowadzać na rynek ryzykownych innowacji czy toczyć niebezpiecznej walki cenowej. Wystarczy planowo i konsekwentnie wykorzystywać własny potencjał w sferze obniżania kosztów. Nareszcie więcej...Data dostępności:
Data publikacji: