profesjonalnie
Liczba pozycji: 17
Bankowość detaliczna w Polsce. Wydanie 3 – ebook
Janina Harasim
Książka Janiny Harasim to bardzo rzetelna monografia o bankowości detalicznej w Polsce. Kompleksowe dane o bankowości detalicznej okażą sie przydatne dla wszystkich którzy interesują się bankowością detaliczną. Analiza usług dla klientów detalicznych banków jest pełna, uczciwa i rzetelna. Każdy kto weżmie tą książkę do ręki może mieć nowe spojrzenie na usługi sektora bankowego, zarówno specjaliści...Data dostępności:
Data publikacji:
Bankowość elektroniczna. Wydanie 2 – ebook
Beata Świecka
Bankowość elektroniczna w Polsce jest młodą dziedziną, jeszcze nie do końca zbadaną, lecz bardzo istotną z punktu widzenia zarówno banku, jak i klienta. Niniejsza publikacja stanowi jedną z pionierskich, na gruncie polskim, prób kompleksowego ujęcia fascynującej problematyki bankowości elektronicznej. Książka ta adresowana jest głównie do studentów, pracowników naukowych i specjalistów zajmujących...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ regulacji kapitałowych i płynnościowych sektora bankowego na wzrost gospodarczy Polski – ebook
Monika Marcinkowska Piotr Wdowiński
W publikacji podjęto oryginalną i udaną próbę prezentacji oceny skutków regulacji Bazylei III na działalność sektora bankowego i wzrost polskiej gospodarki w oparciu o zaawansowane modele ekonometryczne. Ta cenna pozycja książkowa jest adresowana do czytelników, którzy interesują się jakością stanowionych regulacji, do studentów studiujących kierunek ekonomicznej analizy prawa na uczelniach ekonomicznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz – audiobook
Robert Lipiński
Sprzedaż precyzyjnie dopracowana. Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim...Data dostępności:
Data publikacji:
Po prostu o emocjach. Jak radzić sobie z nimi w życiu osobistym i zawodowym – audiobook
Anita Rawa-Kochanowska
Czy wiesz, co czujesz? Żyjemy w kulturze, w której ujawnianie własnych odczuć jest z jakiegoś powodu źle widziane. Zaczyna się już w dzieciństwie, kiedy dziewczynkom nie wypada się złościć, a chłopcy nie powinni płakać. Potem idziemy do szkoły, gdzie nagradza się za zdolności umysłowe, za okazywanie emocji zaś wpisuje uwagi do dzienniczka. Potem jest tylko gorzej. Zdenerwowane kobiety określamy mianem...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji. Aspekty organizacyjne i psychologiczne – ebook
Izabela Warwas Anna Rogozińska-Pawełczyk
Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność kulturowa sprawiają, że zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi wielkie wyzwanie dla współczesnych organizacji. W odpowiedzi na nie powstała publikacja składająca się z dwóch integralnych części. W części dotyczącej organizacyjnych aspektów zarządzania zasobami ludzkimi unikatowym tematem...Data dostępności:
Data publikacji:
Oceny pracownicze w służbie cywilnej – ebook
Leszek Syguła Iwona Sługocka
Po raz drugi autorzy podejmują temat ocen pracowniczych w służbie cywilnej, tym razem w związku ze zmianą przepisów dotyczących procesów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej. Książka w formie poradnika ma wspierać przełożonych i pracowników w procesie oceniania. Część dotycząca procedury jest dedykowana członkom korpusu służby cywilnej. Odbiorcą części „Oceny w praktyce" mogą być Czytelnicy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce – audiobook
Grażyna Białopiotrowicz
Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy....Data dostępności:
Data publikacji:
Zakupy po polsku. Ochrona praw i formy płatności – ebook
Krzysztof Piotr Łabenda
Każdy z nas występuje w życiu w wielu rolach, w tym - bodaj czy nie najczęściej - w roli konsumenta. Kupując towary czy usługi, zwłaszcza te wykraczające poza zakupy bieżące, codzienne, powinniśmy mieć świadomość praw jakimi w tych transakcjach dysponujemy i ryzyka na jakie możemy być narażeni finalizując te transakcje. Ryzyko to wynika zarówno z braku wiedzy po stronie konsumentów co do ich uprawnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji: